Algemene voorwaarden

Ingrediënten
Astrids Bakkerij heeft sinds 2013 een certificaat van voedselveiligheid (HACCP), er wordt gewerkt volgens de Europese richtlijnen
voor hygiëne.

De producten van Astrids Bakkerij zijn niet geschikt voor personen met een notenallergie, koemelkallergie, ei-allergie, glutenallergie of lactose-intolerantie, of wanneer je een veganistisch dieet volgt. Er wordt geen gelatine in de cake of vulling verwerkt.

Ontwerpen
Wanneer een bestelling uiterlijk acht weken van tevoren is geplaatst kan Astrids Bakkerij de keuze geven uit drie gepersonaliseerde taart ontwerpen. Deze worden aan de hand van het gekozen formaat taart en jouw wensen in kleuren, stijl en decoraties gemaakt. Het maken van de ontwerpen duurt max. drie weken na aanvraag.

Het is niet toegestaan om de toegestuurde ontwerpen voor andere doeleinden te gebruiken en/of zonder toestemming te verspreiden.

Het is niet toegestaan om het werk van Astrids Bakkerij zonder toestemming na te maken. Astrids Bakkerij kopieert geen taarten van foto’s/andere bakkers.

Het nabestellen van een bestaand ontwerp van Astrids Bakkerij is mogelijk, omdat elk product met de hand wordt bereid kunnen
minimale verschillen in kleuren en formaat t.o.v. het origineel optreden.

Astrids Bakkerij weigert aanstootgevende, politiek of racistisch getinte aanvragen.

Prijzen
Alle prijzen die op de website en in een offerte worden genoemd zijn inclusief 9% BTW. Astrids Bakkerij heeft het recht om te alle tijde prijswijzigingen door te voeren in de prijslijst. Prijzen uit een offerte waarop een akkoord is ontvangen zijn definitief.

Ophalen
Bestellingen kunnen op afspraak bij Astrids Bakkerij in Vlaardingen worden opgehaald. Elk product wordt verpakt in een stevige doos met taartverdeling. Iedere klant wordt individueel geadviseerd over het vervoeren van de bestelling, dit is afhankelijk van de grootte van het product en weersomstandigheden.

Astrids Bakkerij is niet aansprakelijk voor schade aan de producten die na het ophalen zijn opgelopen.

Astrids Bakkerij heeft geen bezorgservice.

Bewaren
Indien jouw bestelling niet direct zal worden geconsumeerd, dient deze in de koelkast bewaard te worden. Deze dien je binnen vijf dagen te consumeren óf binnen drie dagen in te vriezen. Koekjes kun je tot één maand na het ophalen consumeren, mits zij in een luchtdichte doos buiten de koelkast bewaard zijn. Astrid adviseert iedere klant tijdens het ophalen van een taart hoe lang vóór het aansnijden deze uit de koelkast gehaald dient te worden. Dit is afhankelijk van het soort taart en de weersomstandigheden.

Annuleren
Bestellingen kosteloos annuleren kan uiterlijk 28 dagen van tevoren. Onderstaand schema wordt gehanteerd met betrekking tot (terug)betalingen:

  • 28 Dagen van tevoren of eerder annuleren: het totaalbedrag wordt teruggestort.
  • 14 – 27 Dagen van tevoren annuleren: 25% van het totaalbedrag wordt in rekening gebracht – 75% van het totaalbedrag wordt teruggestort
  • 5 – 13 Dagen van tevoren annuleren: 50% van het totaalbedrag wordt in rekening gebracht – 50% van het totaalbedrag wordt teruggestort.
  • 2 – 4 Dagen van tevoren annuleren: 75% van het totaalbedrag wordt in rekening gebracht – 25% van het totaalbedrag wordt teruggestort.
  • 1 Dag van tevoren of op de afleverdatum annuleren: niets van het totaalbedrag wordt teruggestort, het bestelde product wordt bereid en kan door de klant tot max. 4 maanden in de vriezer bewaard worden.


Wanneer Astrids Bakkerij genoodzaakt is om door onmacht een bestelling te annuleren, zal het totaalbedrag worden teruggestort op één gewenst rekeningnummer.

Betalingen
Wanneer een bestelling volledig is besproken en jouw akkoord is ontvangen wordt de factuur als bevestiging van de bestelling per mail verstuurd, hiermee verklaar je kennis te hebben genomen van de Algemene Voorwaarden van Astrids Bakkerij die van
toepassing zijn op elke bestelling. Het totaalbedrag van de factuur dient 14 dagen vóór de ophaaldatum per bankoverschrijving te zijn voldaan.

Wanneer het totaalbedrag één dag na de uiterlijke betaaldatum niet is ontvangen wordt een betalingsherinnering per mail verstuurd.
Astrids Bakkerij is genoodzaakt om de bestelling te annuleren wanneer er drie dagen na de betalingsherinnering geen betaling is ontvangen en/of betalingsregeling is getroffen.

Klachten
Wanneer je niet tevreden bent over het eindproduct wat Astrids Bakkerij heeft geleverd kun je je wenden tot Astrid van der Pijl via
info@astridsbakkerij.nl. Binnen drie werkdagen na het ontvangen van de klacht zal een passende oplossing worden aangeboden. Enkel klachten welke binnen zeven dagen na de afleverdatum per mail zijn ingediend worden in behandeling genomen.